Máté és Petra

Rövid történetek gyermekeimről, hogy ne vesszenek a feledés homályába gyermekkoruk történései.

Ennyi idősek vagyunk!

videók

IndaFotó képek

Utolsó kommentek

  • Katuska79: @hajdul: 89 csongrádinak küldtem el a blogot:) (2009.06.17. 13:38) Képek
  • Katuska79: @hajdul: megteszem amit megkövetel a haza:) küldöm a linket a csongrád kluboknak:) (2009.06.17. 11:17) Képek
  • hajdul (törölt): Nem tudom, hol lehet az észt osztani, de csináltam egy blogot: csongrad.blog.hu Ez a miénk! Kéreti... (2009.06.16. 21:25) Képek
  • hajdul (törölt): Az a karácsonyi kép Ari és Pista eljegyzésén készült. Van olyan fotó is amin a gigantposzter (akk... (2009.06.16. 19:18) Képek
  • Maszlag Aranka: Bizony szépek vagytok mindnyájan.Jó hogy Papával is maradt rólad kép.Ari is milyen szép volt.(most... (2009.06.13. 19:58) Képek
  • Utolsó 20

Restancia

2009.05.03. 09:22 - Katuska79

Kis spéttel de pótolom a hétvége eseményeit.
Az egész ott kezdődik, hogy "norvégok" csütörtök éjszaka betörték a kocsink ablakát. LAci épp felébredt mikor hallotta, hogy valaki van odakint és mondja, hogy "várj csak". Egy pasi állt a kocsi mellett és már törte is be az ablakot és vette ki a táskát aztán ugrott be az ott álló autóba. Egész évben talán három alkalommal maradt kint az autó éjszakára a ház előtt és tessék. Ezek a híg agyúak arra nem gondolnak mennyi kárt és bajt okoznak! A táskában semmi nem volt de az ablak beszerzése nem egyszerű és nem is két fillér. És nincs cigány bűnözés! Én ezt már nem is értem...ezek szerint ha nekem nicns pénzem akkor joggal mehetek a szomszéd nénit agyonütni a nyugdijáért mert megélhetési gondjaim vannak??? Bezzeg ha velük történik iylen már rég a hiradóban szerepelnének milyen igazságtalanság érte őket! (persze jól felnagyítva a történetet esetleg börfejűekkel kiszínezve...) Mi meg csak dühönghetünk és még csak ki sem ejthetjük a szánkon melyik csoport követte el mert megköveznek holott a két szemünkkel láttuk...
A csütörtöki napunk el si ment azzal, hogy üveget kerestünk. Egy halom pénzbe került a telefonálás majd el is kellett érte menni egy bontóba a 18. kerületbe családostól mert a kocsit nem lehetett sehol ott hagyni felügyelet nélkül. Ott gyorsan be is tette LAci az üveget majd elmentünk vásárolni hétvégére.

Pénteken reggel május 1-jén kimentünk a majálisra megnézni az Alma együttest de nagy csalódás votl az egész. Előtte érkezett meg anya is, hoyg vigyázzon majd a gyerekekre hétvégén. A koncert hangos volt és bugyuta, nem is tetszett Máténak. Körbenéztünk mi minden van de semmi nem érdekelte így inkább hazajöttünk. Jó lett volna pónizni is de sokan voltak és nem is foglalkozott a lovakkal. A fagyizás bezzeg felvillanyozta a Széprétiben. Itthon próbáltam el altatni egy kicsit de nem sok sikerrel így kicsit tartottam tőle, hogyan fog viselkedni délután mivel szülinapra mentünk! PAtriknak az első szülinapjára voltunk hivatalosak a Lurdy ház kalandparkjába! Szerintem nagyon jó ötlet volt ott rendzeni mert a gyerekek nagyon élvezték és egy ilyen alkalmon ők a legfontosabbak! Meg én úgy vagyok, hogy ahol a csimoták arcára mosolyt varázsolnak ott nekem is jó.

Kicsi Patrik legyél mindig iylen kis aranyos huncut fiúcska és sok sok mosolyt csalj szüleid arcára!


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szombaton nekifogtunk a ház színezésnek. Először még egyszer át kellett vakolni az egészet, a kisebb foltokat kijavítani ahol a háló nagyon kilátszódott, majd átcsiszolni. Én leragasztottam fóliával az ablakokat persze a legnagyobb szélben....utána alapozóval át tedy hengerezni a falat amit én ecsettel utána kipótoltam az ablakotk és a szegélyek mentén. Egy párszor úgy volt mindjárt elered az eső de csak ijesztgetett. AMikro megszáradt a fal akkor lehetett felvinni a vékony vakolatot. Először glettvassal utána műanyag simítóval. AZ egyik falat sikerült szombaton megcsinálni és ma a ház eleje következik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ma Anyák Napja van ezért kívánunk az anyukáknak Nagyon sok boldogságot!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://katuska79.blog.hu/api/trackback/id/tr671099906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajdul (törölt) · http://hajdulaszlo.wordpress.com/ 2009.05.06. 21:25:48

Na most képzeld felhívtam Mamát és elénekeltem neki az Oorgona ááága kezedű szösszenetet.
Már előbb írtam reakciót bojler ügyben. Mikor először voilt vele gond 3 éve februárban, s nem tudot rögtön jönni a szerelő, csak másnak reggel.
Szerencsére éppen volt egy kis pénzem s vettem néhány hősugárzót. hogy ne fgyajunk meg. (pár utcára van anyós, de biztos rosszul lett volna, ha a gyerekeket átküldjük.) Még akkor vettem Bencének egy gitárt a plusban (egy olcsó kis vackot) mert nagyon érdeklődött a zenélés iránt. Este leálltam a kapu előtt mert Bencénél volt egy barátja, s gondultuk hazavisszük, s ha Márton hazaér elmegyünk vacsorázni. (akor még péntekenként volt a Hűvösben cigányzene, ma már Hűvös sincs.) Mivel fáradt voltam kicsit elszünnyadtam, a gitár meg dobozban a hátsó ülésen, s mikor kimentem láttam, hogy hátsó ablak betörve, gumi kiszúrva, 10.000 forintos gitár kilopva. Gondolom Norvégok voltak.

Most az utcánkban és sok felé még norvégok végzik az utfelújítást. igazi norvég munka.


süti beállítások módosítása