Máté és Petra

Rövid történetek gyermekeimről, hogy ne vesszenek a feledés homályába gyermekkoruk történései.

Ennyi idősek vagyunk!

videók

IndaFotó képek

Utolsó kommentek

  • Katuska79: @hajdul: 89 csongrádinak küldtem el a blogot:) (2009.06.17. 13:38) Képek
  • Katuska79: @hajdul: megteszem amit megkövetel a haza:) küldöm a linket a csongrád kluboknak:) (2009.06.17. 11:17) Képek
  • hajdul (törölt): Nem tudom, hol lehet az észt osztani, de csináltam egy blogot: csongrad.blog.hu Ez a miénk! Kéreti... (2009.06.16. 21:25) Képek
  • hajdul (törölt): Az a karácsonyi kép Ari és Pista eljegyzésén készült. Van olyan fotó is amin a gigantposzter (akk... (2009.06.16. 19:18) Képek
  • Maszlag Aranka: Bizony szépek vagytok mindnyájan.Jó hogy Papával is maradt rólad kép.Ari is milyen szép volt.(most... (2009.06.13. 19:58) Képek
  • Utolsó 20

Alma

2009.05.24. 14:42 - Katuska79

Ma reggel 10-ig aludtunk. Mindenki. Máté ugyan felébredt egyszer fél kilenckor de olyan álmos voltam, hogy odabújt és aludt velünk tovább. Végül ébresztenem kellett mindenkit.

Délelőtt almát reszeltem a joghurtba, hogy majd csinálok magamnak egy kis rendes gyümölcsjoghurtot. Gondoltam megkínálom Petrát :) jajjj, mintha reszelt hagymát adtam volna neki, olyan képet vágott hozzá. Gyorsan ki is termelte a szájából a pici kóstolót....de sebaj. Emlékszem Máté meg mindenáron meg akart fulladni tőle. Petrát is inkább a sárga kiskanál érdekelte, bandzsított ahogy közeledtem felé.
Amíg a fiúk elmentek sóder lapátolni addog Epivel gyorsan feltakarítottunk. Ő aludt én meg melóztam. Máté ma először ment el autóval itthonról pelenka nélkül, és szerencsére nem történt baleset. Most már egész nap pelus nélkül van és egyszer sem pisil be. Lelkesen használj a bilit, a wc szűkítőt is csak oda nem tud egyedül felmászni meg lejönni.

Most meg épp megebédeltünk, befűszereztem a húsokat és L. megsütötte kint grillen. Végre ettem tökéletesen megsütött nem megégett, grillezett húsokat ;) olyan jól esett. Máté is csak úgy tömte magába a husidát meg a rizst. Megette az összes rizst:)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://katuska79.blog.hu/api/trackback/id/tr891140678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása