Máté és Petra

Rövid történetek gyermekeimről, hogy ne vesszenek a feledés homályába gyermekkoruk történései.

Ennyi idősek vagyunk!

videók

IndaFotó képek

Utolsó kommentek

  • Katuska79: @hajdul: 89 csongrádinak küldtem el a blogot:) (2009.06.17. 13:38) Képek
  • Katuska79: @hajdul: megteszem amit megkövetel a haza:) küldöm a linket a csongrád kluboknak:) (2009.06.17. 11:17) Képek
  • hajdul (törölt): Nem tudom, hol lehet az észt osztani, de csináltam egy blogot: csongrad.blog.hu Ez a miénk! Kéreti... (2009.06.16. 21:25) Képek
  • hajdul (törölt): Az a karácsonyi kép Ari és Pista eljegyzésén készült. Van olyan fotó is amin a gigantposzter (akk... (2009.06.16. 19:18) Képek
  • Maszlag Aranka: Bizony szépek vagytok mindnyájan.Jó hogy Papával is maradt rólad kép.Ari is milyen szép volt.(most... (2009.06.13. 19:58) Képek
  • Utolsó 20

Leányfalun

2009.05.23. 20:46 - Katuska79

Még tegnap gondolkodtunk rajta, hogy jó lenne valahová elmenni strandolni. Nem szabadvízre mert ott Máté nem tud biztonsággal fürdeni és a víz is nagyon hideg, hanem valami nem túl forgalmas strandra. Végigböngésztük a kínálatot de vagy nagyon le van pukkanva vagy élményfürdő ahová 3-4 ezer forint fejenként a belépő és a csúszdák annyira nem érdekelnek egyikünket sem. A pestieket meg sem néztük mert úgyis tömve vannak. Így esett a választás a leányfalui termálra. Nincs is messze, meg úgy voltunk vele ha nem tetszik még mindig tudunk onnan kirándulni Szentendrére vagy Visegrádra.

Engem ugyan nem vilalnyoz fel a medemce vize mert vaalhogy nem érzek késztetést együtt fürdeni egy csomó emberrel akik közül sokan egész nap benne vannak...kérdem én wc-re mikor mennek ki????....

Volt több medence is, az összes felújítva. Egy úszó medence jó hideg vizzel, nem is sokan úszkáltak benne, egy strandmedence vízköpőkkel, egy élmény medence mindenféle masszírozó bizgentyűvel két részre osztva. EGyik részen lehetett pancsolni, csapkodni, a másik felén meg nyugiban ülni. Ehhez tartozott egy gyógymedence is. A gyerekmedencében két csúszda is volt, az egyik egy kisebb bébi csúszó, a másik egy polip aminek a karjain lehetett lecsúszni. Szerintem ötletesen volt megcsinálva. A víz folyamatosan mélyült, de alegmélyebb részen is csak alig ért Máté derekánál feljebb. Ide nem lehetett felnőttnek bemenni, még a lábunkat sem lógathattuk bele aminek nagyon örültem, másrészt meg kicsit aggasztott, hogy a csúszdánál nem lehetett bent állni a gyerekekkel. A poén az volt , hogy volt egy úszómester aki egyből sípolt amikor arra járt és valaki lógatta a lábát a vízbe persze három cigány csaj végig ruhástól bent állt a medencében az egész nagy gyerekek mellett!!!!
Máté nagyon élvezte, alig lehetett kirobbantani a medencéből, hogy legalább enni jöjjön ki. Talált is magának barátokat. ELőször egy ksifiúval vizipisztolyoztak, venni kellett neki is egy olyan szupi puskát ami hazainduláskor el is tört mert elesett vele...utána egy kislánnyal a medence szélén válogattáka  vizet, majd egy másikkal fogóztak a csúszdán. Úgy elfáradt, hogy amikor indultunk haza még csak álltunk ki a parkolóból már aludt is.

Képekben:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://katuska79.blog.hu/api/trackback/id/tr651139756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maszlag Aranka 2009.05.24. 09:26:08

Kicsi töpörtyű emberkék.Nagyon takaros Máté a kis gatyájába,meg egyáltalán takaros.Petra olyan megelégedett kislány,és mi a szösz,már hajába csatot is lehet tenni.Nagyon klassz lehetett ott fürdeni.Látszik Mátén ,hogy nagyon elfáradt.Én oda voltam a nyugdijjas találkozón Tősfürdőben.Három megyéből jöttek.Azt hittem öreg nénik,bácsik lesznek,de átlagban olyanok voltak mint én,sajnos voltak 30-40éves rokkant nyugdijjasok is szegények elég korán betegségből kifolyólag nyugdijjazták őket.Nagyon jó programok voltak a holt_Tisza partján ami gyönyörű.Nyílnak a tavi rózsák.Járatos busszal mentünk 100-ft-ot fizettünk.Kól el fáradtam pedig én csak ültem és néztem őket.Most megyek egy házat megnézni.Csók a családnak.Anya.


süti beállítások módosítása