Máté és Petra

Rövid történetek gyermekeimről, hogy ne vesszenek a feledés homályába gyermekkoruk történései.

Ennyi idősek vagyunk!

videók

IndaFotó képek

Utolsó kommentek

  • Katuska79: @hajdul: 89 csongrádinak küldtem el a blogot:) (2009.06.17. 13:38) Képek
  • Katuska79: @hajdul: megteszem amit megkövetel a haza:) küldöm a linket a csongrád kluboknak:) (2009.06.17. 11:17) Képek
  • hajdul (törölt): Nem tudom, hol lehet az észt osztani, de csináltam egy blogot: csongrad.blog.hu Ez a miénk! Kéreti... (2009.06.16. 21:25) Képek
  • hajdul (törölt): Az a karácsonyi kép Ari és Pista eljegyzésén készült. Van olyan fotó is amin a gigantposzter (akk... (2009.06.16. 19:18) Képek
  • Maszlag Aranka: Bizony szépek vagytok mindnyájan.Jó hogy Papával is maradt rólad kép.Ari is milyen szép volt.(most... (2009.06.13. 19:58) Képek
  • Utolsó 20

Vásárlós nap

2009.05.16. 22:12 - Katuska79

Először is köszönöm a szép képeslapokat Andinak és Krisztinek!

Hú hol is hagytam abba? ja ott, hogy péntek. Szóval én nem kaptam kimenőt a szülinapra ráadásul a gyerekek is egész nap pörögtek. Jobban mondva Máté. Délben eszébe sem jutott aludni, végig hallgatta vagy 10-szer egymás után a lencsibabát meg a süsüt majd felugrott az ágyból, hogy ok ennyi elég volt az alvásból és kiment meginni az apja kávéját ami itt maradt az asztalon. Kész voltam...később átsétáltunk beszélni az apjával de Ő leragadt Timinél aki épp kint játszott az udvaron és homokoztak meg talicskáztak egy nagyot együtt. Estére meg hajnyírást tartottunk mert észre vettem, hogy Máténak megint koszmósodik a feje...annyira sok haja van és annyira utál hajat mosni ,hogy esélyem sincs róla ledörgölni így döntöttem és gép alá kaptam. Olyan kerek feje lett, hogy körzővel sem lehetne szebbet rajzolni. Kicsit viccesen néz ki a barna arca a fehér fejbőrével:) De roppnat jól áll neki, leginkább egy discó kidobójára hasonlit. Na jó tényleg édes puszilni való kobakja lett. Lacit is megnyírtam ezúttal ollóval és egész jól sikerült. Döbbenet neki is mennyi haja van és legalább nem hullik úgy, mint az enyém mert az csomókban jön ki. Sajnos. Tudtam, hogy ki fog hullani mert annak idején Máté születése után is kihullott rengeteg de olyan rossz látni. Majd rendbe jön ez is.

MA reggel elmentünk vásárolni. Vettünk egy nagy rakás ruhát, amíg L. nézelődött én elmentem a gyerekekkel a mekibe mert nagon éhesek voltunk és semmi más lehetőség nem volt a közelben. Máté játszott ott egyet de megrémítette a csúszda. Elég szűk sötét csövön kell lecsúszni, de azért lejött rajta kétszer is. Mindkétszer bőgve...csak tudnám akkro miért megy fel? Mert az nem jutott eszébe, hogy végigmegy a pályán és vissza forduljon. Így Ő fent bőgött én meg a csúszda alján az alagút végén bíztattam.

Még elmentük az Auchanba is halat venni mert holnap halászlé menü lesz meg valamit dobunk a faszénre is mert én nem kedvelem az eképpen elkészített halat. Máté először érdeklődéssel figyelte a halacskákat de hamar rájuk unt és elment csúszdázni pucér fenékkel. Szép piros lett:) Petra ezalatt játszott az ágyában majd egyszercsak azt vettem észre, hogy csörgővel a  kezében alszik. Kihasználtam ezt az állapotot és elültettem ládákba a szülinapomra kapott virágokat. Olyan kis szépek, majd lefotózom őket.

A bejegyzés trackback címe:

https://katuska79.blog.hu/api/trackback/id/tr461125755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B. Andi (Andó) 2009.05.16. 23:08:07

Nagyon helyes kis fickó lett ebből a Mátéból, jól áll neki ;-) a feje majd lebarnul, legalább este a sötétben nem kell tapogatóznia ;-) és Te is könnyen megtalálod éppen merre jár kell a házban...

Maszlag Aranka 2009.05.17. 08:58:06

Nagyon helyre kis legény a Máté.Olyan takaros feje van mindegy neki milyen frizurája van.Hát biztos,hogy jól ellátta a teremtő hajjal.Nem kell neki paróka.A tied is helyre fog jönni.Lehet,hogy a rosz fogad is közre játszott.Milyen aranyossan fekszenek egymás mellett,két gyönyörű gyerek.Vigyázz magatokra.Puszi.

Katuska79 2009.05.17. 10:21:33

@B. Andi (Andó): persze...éjjel kinyitom a szemem mikor átjön aludni és kisüti a szemem:)


süti beállítások módosítása