Máté és Petra

Rövid történetek gyermekeimről, hogy ne vesszenek a feledés homályába gyermekkoruk történései.

Ennyi idősek vagyunk!

videók

IndaFotó képek

Utolsó kommentek

  • Katuska79: @hajdul: 89 csongrádinak küldtem el a blogot:) (2009.06.17. 13:38) Képek
  • Katuska79: @hajdul: megteszem amit megkövetel a haza:) küldöm a linket a csongrád kluboknak:) (2009.06.17. 11:17) Képek
  • hajdul (törölt): Nem tudom, hol lehet az észt osztani, de csináltam egy blogot: csongrad.blog.hu Ez a miénk! Kéreti... (2009.06.16. 21:25) Képek
  • hajdul (törölt): Az a karácsonyi kép Ari és Pista eljegyzésén készült. Van olyan fotó is amin a gigantposzter (akk... (2009.06.16. 19:18) Képek
  • Maszlag Aranka: Bizony szépek vagytok mindnyájan.Jó hogy Papával is maradt rólad kép.Ari is milyen szép volt.(most... (2009.06.13. 19:58) Képek
  • Utolsó 20

Válaszok

2009.05.07. 11:03 - Katuska79

Szóval igazad van LAci (:))) akkor ezentúl Te leszel Laci, az én LAcim meg simán L. mert Ő nem szereti ha róla írok. Csak nehogy elkavarjam...

Na szóval annó rosszul írtam, nem bojler hanem cirkó, de mivel mi nem használjuk fűtésre csak vízmelegítésre ezért én csak bojlernek hívom. Egyébként kint van rendes bojler is amit ki kellett vízkőteleníteni mert a fűtőszál tiszta trutyi volt így aztán tényleg nem gazdaságos használni. Szót ne szaporítsam a cirkó is tiszta trutty volt belül. A rengeteg por ellepte a fúvókákat amiket kompresszorral le kellett fújni így most már újra jól működik. Ugye ezt évente meg kellene ejteni de valahogy ez elmaradt.
Ó a "norvégok" a mi utcánkba most lakberendezni járnak és a feng shui elvei alapján elviszik a káros sugarakat kibocsájtó elektronikai cuccokat. Mindezt fényes nappal! LAssan oyaln lesz itt, mint a külvárosi gettó. Mások május elsején ünnepelnek és nem dogloznak de ezek a serény emberek iylnekor sem tartanak szünetet.
A papával én nem megbeszélni szoktam dolgokat hanem azt veszem észre, hogy sokszor Őt idézem vagy többször eszembe jut, hogy ezt Tőle tanultam. PL mikor azt mondom papás (a kenyérre) vagy amikor csináltam a pörköltet és szinte magam előtt látom ahogy kiskoromban mutatta hogy kell csinálni. Biztos lehet másként is készíteni de nem érdemes:)
AZ anyáknakpjáról csak az jut eszembe, hogy úgy vártam, hogy kapok egy szál pitypangot vagy bármit (mivel ugye a gyerekek még kicsik így azt hittem majd L. -nek eszébe jut, hogy végül is két szép gyermeknek adtam életet így talán én is megérdemelném az "orgona ágát". Meg is említettem de szerintem nem esett le neki. Életemben szeretnék virágokat kapni és nem majd utána!
A fejmosással kapcsolatban csak azt hiányolom, hogy konkrétan nem volt nálam egy vödör víz, hogy ténylegesen megejtsem a fejmosást. Itt meg is jegyzem, hogy baromi rosszul esik mikor meghazudtolnak, hogy a gyerek egy angyal....nem nem vagyok gyerek, állat, vályog, hab stb verő de van oyaln helyzet szituáció amit nem lehet szép szóval rendezni. Inkább én adjam neki a pofont jobbról, mint a kamion balról...
Inkább húzom magam után az üvöltő gyereket és nézem a szemem sarkából a rosszalló nézéseket milyen rossz gonosz szülő vagyok, mintha mindenkinek aranya jó kölke lett volna huszon harminc évvel ezelőtt.

AZt hiszem reagáltam mindenre.

Tegnap délben elmentem a két pöttyel mosószódát venni. Persze aki árulta az nem volt otthon csak az asszony, az meg úgy gondolta viccből állok a kapuban...még szerencse, hogy előtte beszéltünk telefonon különben potyára mentem volna. Én nem tudom mások hogy csinálják de nálunk oylan, hogy A MAKACS FOLT oylan nem létezik. Csak makacs foltok vannak! Miután kiműveltem magam hogyan lehet hatékonyabbá és környezetkímélőbbé tenni a mosást na meg persze olcsóbbá is döntötteb kipróbálom. Sajnos elég kevés helyen lehet kapni és nem összekeverendő a trisóval! Ez sziksó másnéven és mivel mesterséges előállítása során nem keltkezik káros mellék termék valamint nem környezet idegen és le is bomlik így talán nem járulok hozzá élővizeink foszfát szennyezéséhez. A vizet lágyítja, így fele annyi mosószer kell és midnen mosószer hatékonyságát növeli, védi a gépet a vízkő ellen is. Az edényekről a leégett cuccokat leszedi mivel erős zsíroldó is és nem allergizál így különösen alkalmas érzékeny bőrűek ruháinka tisztítására is. Töméynen használva fehérít. Szóval erről ennyit. Ezt is csak azért hátha valakinek kedve van kipróbálni.
 

Petra este megint eljátszotta a jaj de nagy bajom van előadást. 10-kor még virgonckodott (most kezd elromlani), sikongatott, nevetgélt (majd csatolok róla videót) majd kiugrott a bőréből olyan eleven volt, aztán elkezdte a bőgést....egész nap meg sem nyikkan, olyankor meg eszébe jut, hogy jaj ma még nem ordítottam. És tök vigasztalhatatlan míg ki nem üvölti magából a bánatát. Gondolom oylankor midnen sérelmét elmeséli. Majd mint akit elvágnak elalszik...
 

nah mára ennyit mert mindjárt dél és a tárkonyos raguleves még sehogy sem áll....

Máté krumplit vagyis plimplit pucol:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És itt egy kép az elkészült oldalról.

A bejegyzés trackback címe:

https://katuska79.blog.hu/api/trackback/id/tr531107733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hanna30 2009.05.08. 10:52:12

Máté nagyon édes!

A ház szuper!

Mesélj, majd, milyen a mosószóda!

hajdul (törölt) · http://hajdulaszlo.wordpress.com/ 2009.05.10. 21:05:59

Azt hiszem a paprikás/pörkölt meg a sült pulykaszárny tényleg úgy jó ahogy Ő csinálta (és most azért jól esne...).
A legutolsó disznóvágáson szeritem minden úgy volt ahogy Ő szokta csinálni. Mi már csak úgy szeressük. Sültkrumplit, bundáskenyeret is Ő tudott jól sütni.
Más téma: mosószódát meg mosószappant a Petőfi utcában lehetett kapni (az volt kiirva szappancsere telep, azaz a faggyúért szappant meg mosóport adtak.)
Papás, setemény nem lesz?, egyétek és vegyétek. A halotti misén remegett a pad amikor azt modta a pap, hogy egyétek és vegyétek...

Ha valaki még elolvassa ezt a commentet, akkor a szódához, de a tényleges szódához kapcsolódva, a mi barátunk Csongrádon a legerősebb ember (Dósa Farkas). Egyedül benyomja a szódát az üvegbe, de 10-en sem. Na ez is az övé. No meg Csicsóné, galambom.

Azt hiszem a Csipp. csipp csóka sem fog egy ideig elérzékenyülés nélkül elhangzani...

Maszlag Aranka 2009.05.16. 19:52:04

@hajdul: Majd ha legközelebb össze jön a család elénekeljük jÓ?azt hiszem ha ott a temetésen kezdtük volna el mert ugye azt mondta hogy ha ő meghal akkor Ipi Pali bácsi ezt húzza el neki.Szerintem a zárt osztályra vittek volna bennünket.Odafent már el húzhassa neki,és a nagyapjával együtt énekelhetik a csicsónét.Hiányzik,nem szabad lett volna még elmenni neki.Haza jövök és mérgelődök ,hogy már megint nincs itthon,elfelejtem,hogy már nem is lesz.Ki mentem a temetőbe a sírt le takaritani a sok tű levéltől és a lapok között hézag van be hullott a sok tűlevél.Szinte hallom,hogy mondta volna hogy a pofámba söpröd az egészet.Etetem a jószágokat hallom a mérgelődését mi a fenének adsz nekik olyan sokat.Nagyon sok idő kell ahoz hogy 46év után megszokjam az egyedüllétet.Kérdezik tőlem szokom e már hogy egyedül vagyok? hogy lehetne ezt egy hónap alatt megszokni?Itt minden rá emlékeztet.Jó nagy űrt hagyott maga után.Vannak ruhái amihez nem tudok hozzá nyúlni a táskát amiben haza hoztam a ruháit nem tudtam sokáig ki pakolni.Egy hétig még olyan volt mintha korházba lenne.Tavaly július 30-tól tudom ,hogy ez lesz a vég mégse hittem el.Ha van másvilág akkor az anyja és az apja vigyázz rá.Mi pedig minél többször emlegetjük annál jobban emlékezünk rá.


süti beállítások módosítása