Máté és Petra

Rövid történetek gyermekeimről, hogy ne vesszenek a feledés homályába gyermekkoruk történései.

Ennyi idősek vagyunk!

videók

IndaFotó képek

Utolsó kommentek

  • Katuska79: @hajdul: 89 csongrádinak küldtem el a blogot:) (2009.06.17. 13:38) Képek
  • Katuska79: @hajdul: megteszem amit megkövetel a haza:) küldöm a linket a csongrád kluboknak:) (2009.06.17. 11:17) Képek
  • hajdul (törölt): Nem tudom, hol lehet az észt osztani, de csináltam egy blogot: csongrad.blog.hu Ez a miénk! Kéreti... (2009.06.16. 21:25) Képek
  • hajdul (törölt): Az a karácsonyi kép Ari és Pista eljegyzésén készült. Van olyan fotó is amin a gigantposzter (akk... (2009.06.16. 19:18) Képek
  • Maszlag Aranka: Bizony szépek vagytok mindnyájan.Jó hogy Papával is maradt rólad kép.Ari is milyen szép volt.(most... (2009.06.13. 19:58) Képek
  • Utolsó 20

Gyurmázás

2009.04.29. 10:50 - Katuska79

Akarom mondani gyurmával borított lakás.....

Nos újra együtt a család, apa hazatért hozzánk és tök boldog, hogy Máté non stop emlegeti...mást se hallani egész nap, csak apa apa apa ap....én is apa vagyok. Olyankor szólok neki, hogy én anya és akkor mondja csak, hogy aju.(egyébként most midneki apa neki. tök ciki...) Ma már az apja volt apa, api, papi, apic is. Bezzeg engem nem becéz....még Petrának is babit mond. Most kezdi felfedezni, hogy a huga azért tud vicces is lenni az alváson kívül. Petra feküdt a földön, Ő pedig körülötte autózott. Ez Petrusnak nagyon tetszett, fülöig érő szájjal vigyorgott és gurgulázott Máténak. Ő meg vissza gurgulázott neki....csak tudnám melyik bolygóról jöttek? Majd Petra elkezdett pukikat eregetni....Máté majd megszakadt a röhögéstől, aztán meg jöttek a büfik. Na kis lükémnek se kellett több, majd Ő is! Szóval nagy az egyetértés köztük huncutság terén. Egyre ritkábban bántja a hugát, sőt sokszor megpróbál vele játszani is. HOz neki plüss játékot, vagy megpróbálja a kezébe tenni a játékokat.Tegnap előtt is segített amikor elmentünk busszal a játszótérre. Fogta Ő is a babakocsit, hogy fel tudjam tenni a buszra...neki két évesen eszébe jut. Nagyon boldog volt, hogy végre buszozunk nagyfiúként ült egyedül a széken, időnként hátranézett megvagyunk-e még. (ja mert az nem jutott eszébe senkinek, hogy talán helyet cseréljen vele, hoyg mellettem legyen) Amikor meg szóltam nkei, hogy leszállunk jött ügyesen.

Laci hozott kintről pisztrángot és amíg én Petrussal elmentem keresztúrra vásárolni addig Mátéval megpucolták és bepácolták. Mire hazaértem addigra Máté lelkesen gyurmázott, az egész lakást elborította a pici gyurma darabkák. Szó szerint mindent! De a nyugodt délután érdekében hagytuk kibontakozni. Később megsütöttem a halakat és csináltam hozzá fokhagyma mártást is. NAgyon finom lett a pisztráng, még sosem ettem mert mikor kint voltunk akkor a többiek állandóan pisztrángot ettek de nekem valahogy nem volt hozzá gusztusom. Nem tetszett, hogy egészben vannak sütve...olyan morbidan néznek ki.

Petrusom már három hónapos! Hogy telik az idő!!!! Egyik este feküdt a kezemben és aludt, én néztem a tv-t. Egyszer csak ránéztem és nem aludt, hanem gyönyörű csillogó szemmel nézett azzal az "anya de szép vagy" tekintettel. Olyan szép pillanat volt.
Most épp szundikál a játszóhíd alatt. Elfáradt a játékok bokszolásában, Máté pedig a szobájában magnózik és énekel. (aju beee. hahó heeee vagy valami ilyesmit)
Remélem segítenii fog ezt az őskáoszt megszüntetni itthon.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://katuska79.blog.hu/api/trackback/id/tr851093168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása